Drømmer du om kundeservice?

Altså som i din helt egen kundeservice? En afdeling i din virksomhed, som sørger for både personlig og nærværende kundepleje, og som oven i købet også tager dig af de sure opstød, der ind imellem lander i din indbakke. Tænk hvis du kunne slippe for det!

Ved du hvad? Det kan du faktisk! Fra nu af behøver du ikke længere bekymre dig om din mail. Du kan slippe for at tænke på, om alle mails er blevet besvaret og om du har fulgt op på alle henvendelser i din indbakke. Også selv om der er tikket 126 mails ind, fordi du lige har sendt et nyhedsbrev eller en kampagne ud i verden.

Det allerbedste er, at du også slipper for de knap så sjove henvendelser. Dem hvor kunderne er utilfredse og gnavne og lader deres dårlige dag gå ud over dig. Jeg ved, at det rammer hårdt – specielt når man er soloselvstændig. Der er kun én til at tage imod kritikken. DIG!

Du kan godt se, at det er ret oplagt at uddelegere kundeservice, ik´?
Ellers får du lige lidt mere at tænke over her:

  • Du sparer den energi, du lige nu bruger på at besvare mails
  • Du får din fritid igen, fordi ikke behøver tjekke mails, når du faktisk har fyraften
  • Du får mere tid og mere overskud, til at beskæftige dig med dit fag
  • Du slipper for bekymringer
  • Du får et ”levende filter” som sørger for, at du kun modtager de mails, du skal bruge til noget
  • Du viser dine kunder, at du tager deres henvendelser seriøst
  • Du sparer tid
  • Du får tilfredse kunder
  • Og kunder som føler sig imødekommet og taget alvorligt.
  • Og kunder der kommer igen.

Hvis du stadig er i tvivl, så giv endelig lyd.
Du fanger mig her: hej@miapuisa.dk