Om

Du skal vide noget om mig. Det er klart!
Hvis jeg et øjeblik hopper ned i dine sko, så tænker jeg, at det nok ikke er så vigtigt for dig at vide, hvem jeg er, men mere hvad jeg kan. Right?

For hvad ved jeg egentlig om kundeservice?

Jeg er årgang 81 og er uddannet sygeplejerske.
Med den uddannelse i baggagen blev min interesse for kommunikation grundlagt. Man skal være ret dygtig til at kommunikere med mange forskellige mennesker, når man er sygeplejerske. Jeg lærte hurtigt at aflæse typer af mennesker og tilpasse min kommunikation derefter (det kaldes vist situationsfornemmelse).

Selv om jeg var ret glad for at være sygeplejerske, drømte jeg om at komme tilbage til noget lidt mere administrativt. Jeg har altid elsket at skrive og formulere mig skriftligt (og har også på et tidspunkt læst dansk og nordisk på et universitet et sted i Danmark). Jeg fik en stilling i en kundeservice afdeling hos en større dansk virksomhed, hvor jeg solgte og rådgav om sygeplejeartikler. I det job fik jeg lov til at tale rigtig meget i telefon med kunder. Og jeg skrev og modtog enorme mængder af mails fra kunder, der i den grad havde brug for hjælp, til de produkter, de havde købt eller overvejede at købe.

Dengang var der mange ting, jeg rigtig gerne ville ændre. Ville gøre lidt bedre. Bruge lidt mere tid på. Gøre lidt mere enkelt og fremfor alt gøre til en bedre oplevelse for kunden.

Nu har jeg heldigvis min helt egen kundeserviceafdeling – og her er det mig, der bestemmer! Hvis du vil vide mere om mine principper for kundeservice og hvilke værdier, jeg arbejder ud fra, så synes jeg du skal læse videre her. 

Og hvis der er mere du vil gerne vil vide, så skynd dig at skrive til hej@miapuisa.dk
Du lander blødt i min indbakke, og jeg lover at tage godt imod dig.